Saturday, August 16, 2008

smLm berjaya gak aku luahkan ape yg aku nk kongsi dgn abg khai...aku nk sgt cter kt dia coz dia mmahami diri aku...dh nk blk br kte org cter2...aku cter pasal aku yg sebenar...yg dgr cter tu annE dgn abg khai jer...masing2 bg pndapat...
lame gak la kte org sembang...sian gak aku kt chenTa coz asyk dpsalahkn jer wktu kje...aku t'bayang gak time aku dgn dia gado + lg dgn tekanan dia kt tmpt kje...silap2 bleh jd gler...xnk aku klau dia jd gler:)ape2 pn chenTa byk2 bsabar erk..
ape yg org ckp ttg kte jgn kte pduli kte kuatkn semangat kte..kte bukti kn kt dorg kte hdup bahagia...biak ade org ke 3 yg cuba nk api2 kn kte dr blkng kte p'setankn jer dorg2 tu...dan 1 lg psanan buat chenTa jgn tlalu lmbut dgn org&tolong peka apa yg org kate kn...jgn asyk khayal jer....
annE pn ade bg aku support gak ttg kje aku...apa yg aku xpuas ati aku cter kt annE slamat annE bg idea..thnx anne...makin lame aku kje kt sni mkin btmbh serabut aku coz aku kna buat marketing..bkn aku xnk buat tp aku xminat...kje lain bleh aku buat tp bab2 maketing ni serius aku xminat..coz sblum ni pn aku benti sbab aku kna buat marketing...lg pn wktu interview dlu aku dh bg tau awl2 aku xnk buat marketing tp bos aku kate kt sni xder buat marketing mcm kt tmpt lame aku kje klau ade pn stakat faks jer...so aku trima..bler mkin lame rupenya aku kna buat gak marketing tu..klau tau mcm ni dlu...........
  • xyah aku susah2 shoot gmbr tgh2 pns...
  • buat white balance kasi gmbr cntik...
  • buat water balance kt tripod kasi camera x senget mcm tuan dia...
  • xyah susah2 nk cr idea nk buat design...
  • xyah susah2 buat final projek modul audio video ttg pmandu2 teksi...
  • xyah susah2 shoot gmbr wktu ade ape2 aktiviti kt kolej dpn org ramai...
aku xminat gak shoot2 gmbr ni just stakat tau basic tu ok la tp aku lbih minat pada bidang pnyiaran...wktu kt kolej dlu pn aku slalu jd talent utk pgacaraan...bg aku bidang tu lg snang coz aku suke bcakap...so kje aku bcakap jer xder la kna pk angle2 yg sesuai...xyah susah2 nk zooM in@zoom ouT..slamat dlu modul yg bkenaan dgn cameRa aku dpt A coz aku ade skandal sket dgn lect..hehe..bkn skandal ape pn just skit2 jer...biase la lect kn klau nk ngOrat student msti la kna kasi yg baik2..bloM buat amali pn dh bg A..ape2 pn thnx,xder la jtuh pointer aku@xder la susah2 kna repeat blk...

2 comments:

AnNe said...

kite kena byk bersabr..
mohon dr Illahi..agar kuat dan dpt harungi ni semua..

KHAI.MY said...

tahniah lar kerana berjaya juga zai meluah kan apa yang terpendam yang selama nie abg x tahu .. marketing nie sebenar nyer best ..kenapa abg.khai kata best? pasal keje dia banyak allowance, mcm2 allowance kite dpt ..lain kalau kita dpt close 1 projek lg, lg byk duit dapat ..abg tahu psl nie psl abg penah keje buat sale n marketing ..tp klu setakat bos nie ada niat lain lebih baik x yah ... silap2 ko yang kene marketing .. bawak doa byk2 ... mungkin benda nie ada hikmah ... n byk bersabar ..