Friday, August 15, 2008

assalammualaikum....
smpena pagi ari yg mulia ni kna lg bg salam:)..aku dh lame xupdated...masa&keadaan x m'izinkn la...ari ni aku pkai bj kurung nmpk mcm prempuan mlayu t'akhr skit...bgn tdO td aku geram btul coz bibir aku bngkak semut ggit....aduiii kjam nyer semut tu..dr sblum tdo aku dh agk kna ggit dgn binatang tu tp xsngka la smpai bngkak..kakak aku org 1st tegur dia kate sape yg ggit bbir aku...pagi2 buta yg xder mooD tu la dia buat lawak bengong dgn aku..
nasib baik la mkin lame mkin surut bngkak ni klau x msti malu..hukhuk...
td aku bukak akaun public bank..tpakse gak bukak coz aku xnk mnumpang kt akaun org lg nnt ade kate2 yg kurang enak aku dgr pulak...aku pg dgn annE..slamat annE temankn...thanx annE..ni yg buat ifa syg kt annE..
Balik aku singgah watson..sj2 jer cuci mate..ni aku br lps mkn...aku mkn bihun sup...sdap tp mnggu lps lg sdap..myB org lain yg buat kot..coz yg niaga td pn org lain..annE kate org yg biase niage tu ari ni cuti...yer ker cik annE ari ni dia cuti????
esk aku cuti...esk jgk la chenTa aku blk kg...kt kLuang..alamak bosan nyer..slalu stiap minggu kuar mnggu ni pulak xkuar:(tp nk buat mcm mn dh adk dia konvo..ari slase kot br blk sni..tah la aku x ambk tau pn...xyah blk sni lg pn xper...aku xbiase la duk jauh dgn ory yg aku cintan...coz sblum ni pn xcouple aku xder la asyk blk kg jer...smpai ari raye 1st pn dorg raye uma aku..tu la sbab nyer aku nk cr org skampung dgn aku tp yg ade pn x bkenan...tp xpe la aku akn gunekn mase yg tluang tu utk lupe kn dia buat sketika...myB aku akn enjoy dgn adk&kakak aku tsayang...dia kate ari tu dia nk jmpe aku skjap sblum dia pg tp bg aku buat ape nk jmpe..blk dr kmpng nnt br la jmpe...enth la aku mmg mcm tu kot...dh la aku mls nk pk&diriku xbleh b'pk...sori la pd mane2 yg trase...niat aku xder nk buat sape2 trase pn ni just luahan aku jer tpulang kt org utk mnilai...
ari ni aku dpt jmpe abg khai skjp jer...aku ingt aku nk cter kt dia something...tp xbkesempatan lg la...hope jap lg aku dpt cter kt dia...ok la adioS...

1 comment:

AnNe said...

Anne dh tau cite pe tu..erm..td dh cite kan..