Friday, August 22, 2008

ellop...
dh lame aku xupdated blog ni coz xsempat&xder mood...
minggu bi mnggu yg mmbosankn&serabut bg aku..
coz mcm2 bnde aku alami mnggu ni...
ari isnin ari tu anne cuti..anne blk kmpg blikn aku&kwn2 pC kopok lekor...
thnx anne...ari slasa aku tukar cuti dgn abg niCk...
dsebabkn tukar cuti pn jd mslh bg sstengah pihak...
enth la aku mls nk pk dh bnde2 mcm tu...baik masuk kanan kuar kiri...
aku mntk cuti pn coz ayg sunnat...sian dia kna sunnat...dr ari isnin dia msuk wad...
rabu br kuar...wktu sunnat dia kna bius...spanjang wktu bius tu kakak jer yg ade dsamping ayg...mak,abh,abg sham duk luar coz dorg xleh masuk...aku pulak kt uma...
ayg kna bius spnuhnye...patutnye dia xsedar tp sebab lame sgt dia bleh tsedar pulak...
myB dia rs xslesa..syukur la coz ayg dh slamat...ni tgh bpantang...slamat la dia xcerewet sgt...chenTa atiku mlawat gak ayg kt hsptl...dia br smpai dr kmpg...
dia bawak pulut kuning&kari aym...mak dia yg bg...thnx coz susah2 jer bg...
lps mlawat ayg kt hsptl aku dgn chenTa pg jln2 kt mid valley..
rndu dia la lame sgt xjmpe...
rabu ari tu pulak aku kurang sht la...kpale dmam:)so xder mood sgt nk sembang2 ni...
smlm br keadaan stabil tp ade bnde2 yg kurang enak aku dgr...aku hnye mampu mdengar&sabar jer...tp smlm tahap ksabaran aku smakin bkurangan...
aku nmpk jer lmbut mcm ni tp sbnrnye dlm aku xlmbut mcm ni...aku keras kpale....
ati aku keras...yg mn aku xsuka aku mmg btul2 xsuka&xakn buat..
aku pnh xbcakap dgn mak aku 3 bulan sedangkan 1 uma...
aku bkn ank derhaka tp aku mmg jnis mcm tu...cepat trase...lps tu la aku ambk kputusn study kt mlaka..coz duk 1 uma lg btmbh dosa aku...sjak aku duk mlaka tu la br hubungn aku dgn mak rapat smula..tp tu sume kisah lame...
so aku tnye post aku yg sbenarnye...post ape???abaikn jer la pd mn2 yg xphm...
so dlm proses nk tau post yg sbnrye tu aku mgambil mase yg agk lame jgk untk mbalas coz aku kna pas kt bhgn editting untuk m'edit ape yg xsesuai& ape yg perlu dtmbh sblum send pada pnerima...
aku cter kt mak ape masalah aku supaya mak aku mmahami..tekaan aku tepat skali...mak fhm...mak bg pendapat kt aku...aku dpt rasakn mak aku fhm perasaan aku coz mak byk pngalamn&mak tau aku mcm mn...lg pn smlm aku blk kje reaksi muke aku lain skit..
mak simpati jgk coz mbabitkn chenTa tp aku xleh buat ape coz dia lbih bkuase...aku harap chenTa sabar dgn dugaan sume ni..dan klau bleh aku nk pg dimensi lain jgk...sian chenTa dsebabkn kwujudan aku hubungn chenTa&pihak2 ttentu jd tegang....
esk chenTa blk kmpg..alamk sedih lg...walaupn xlame tp jauh la...asl la kmpg jauh sgt...cr la kmpng dkt2 sni xder la aku sedih2(",)...okla ade mase nnt aku updated lg...adioS...

1 comment:

AnNe said...

Sedih?..tula masa dpn mata selalu je gaduh..bla jauh sedih..hehehe..sabarlah Eifa..kite kena byk sabar k..kite sama2 doa agar kite berjaya ke dimensi lain k..