Saturday, August 16, 2008

16_auGusT

td chenTa dtg..aku pn xsngka dia dtg...dia kol aku dia kate dia kt bawah..myB dia rs serba salah kot kn ptg ni dia blk kmpg...bkn aku sngaje buat dia mcm tu tp enth la rumit utk aku jelaskn...dia sruH aku trun coz ade brg dia nk bg..aku dgn muke tgang pn tpakse la trun gak..dia dtg pn simple jer..pkai suar pendek ala2 nk pg pantai..pastu dia bg 1 beg kertas dlm beg tu isi bunga,fRame gmbR+2 keping gmbr+kad(dlm kad ade duit)+coklaT cadBurY&keropok..dia bli kt 7eleven coz aku tgk label tu label 7e...dia kate hadiah smpena anniversary ari tu...yer ker???enth la mls aku nk pk...aku suke sgt bunga tu coz wane orange..pandai chenTa pilih...ape2 pn thnx chenTa...dlm kad tu dia kate sori coz mnggu ni xdpt tmnkn aku..wktu aku bc tu sedih gler coz time tu aku tgh geRam dgn dia pastu xsngka pulak dia bg mcm2..sian sgt kt dia aku buat dia mcm tuE...ape2 pn luv u sO mucH...

2 comments:

AnNe said...

Igtkan marah betul2..syg jugak ek..kesian dia tau..jgnlah wat cam tu..tu tandanye dia mmg syg giler2 kat Eifa..ssh nk dpt cam tu..pepun hope bhgia til the end..ever after..forever..

KHAI.MY said...

romeo dtg bagi bunga lar ...hahaha.. kira org nama Zacky nie Jiwang gak aa .. bila nak makan nasi minyak ...:)