Saturday, September 13, 2008

assalammualaikum..
dh lame aku xupdated blog ni ats sbab2 tertentu sperti psekitaran&keadaan xm'izinkn..
byk aku nk cter kt sni tp xleh spnuhnye coz cter tu tlalu peribadi utk aku kongsikn..
last week aku pg masjed jamek lagi..aku bli bj raye chenta...pnt bjln,rmai org pulak tu..hampir2 nk pitam..aku xleh bjln@xleh kna panas klau bln pose nnt darah aku xjln..
mnggu ni isu yg dbangkitkn dlm opis mgenai cuti raye depavaliE..ade yg kate ari isnin ade yg kate slase tu smua bgntung pada kalendar masing2..bg aku cuti ari bila2 pn xjd masalah coz bkn kte yg raye..duty roaster byk kali tukar..sian anne..sabar je la anne myB dorg nk uji ksabaran kte..line box xder pn jd isu besar ape la masyarakat skrng ni ksalahan org yg kcik nmpk jer..bler kite buat baik xnmpk pulak dia...
biak la aku skrng dh hmpir2 ke dunia lain..
slama hampir 4 bln aku kja di sni bleh dkatekn best jgk tp yg xbest nye desakan dr org yg gler kuase..
semoga bln ramadhan ni mmbuatkn aku mmpunyai tahap ksabaran yg kuat...luv u aLL...aDios...

1 comment:

AnNe said...

tgh sabar la ni...
zaxk dh dpt tiket ke dimensi lain dh..
dia bgtau anne td..
bestnye dia..